niedziela, 21 sierpnia 2016

Białe kruki :)

Na początek to wyjaśnię, że "białe kruki" w papierowej wiklinie, to czarne rurki uzyskane z naturalnych gazet (nie malowane, ja tylko używam naturalnych kolorów gazet). Mam nie za dużo takich i skrupulatnie rozdzielam, obmyślając co z każdej zrobić :) Tym razem (znów) osłonki na doniczki :)

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket


Czarne rurki już pojawiły się u mnie i też były w małej formie jako sercowe podstawki pod kubki i kolczyki :)
Wróćmy jednak do dzisiejszego tematu czyli osłonek. Kolory - jak wiecie - jedne z moich ulubionych; czyli biel z czernią. A jeszcze małe zielone akcenty (kula ziemska!), dodają fajnego smaczku, które idealnie wpisują się w przeznaczenie na zielone roślinki :) Moje osłonki zawsze staram się wyściełać folią w środku. To jest co prawda dopiero druga wersja osłonek robionych w ten sposób, ale następne też tak zamierzam robić i myślę że to dobry pomysł aby nie myśleć o dodatkowej podstawce wewnątrz koszyczków :) 

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

Osłonki miały być takiej samej wielkości, ale nie często zdarza mi się robić takie kształty - czyli baryłki - i nie jestem wprawiona, więc wyszły trochę innych wymiarów w szerokości i kształtu. Jednak to mi nie przeszkadza, bo nie widać takiej wielkiej różnicy, a poza tym wydaje mi się, że kolorystyka to wynagradza ;) Tak tak, wiem - rękodzieło nie może być idealne, ale ja bym chciała i takie widuje :P  Tak samo jak w pierwszej wersji moich osłonek, zastosowałam odwrócone kolory. Ja jestem zadowolona z uzyskanego efektu:)

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

Poniżej stały "akcent" podczas zdjęć ;) Zawsze na pierwszym planie (nawet jeśli jest na drugim) i zawsze na stanowisku :D

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

koszyk, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, white&black, biało czarne, wicker paper, basket

Co myślicie o moich osłonkach? Kolory tak uniwersalne że chyba wpasują się w wiele wnętrz czy okien - przynajmniej taką mam nadzieję :D Podzielacie moje zdanie? A może jednak czarny to nie Wasz kolor? Jakie są Wasze kolory? :) Mam jeszcze trochę takich małych czarnych perełek. Macie dla mnie pomysły co bym mogła z nich jeszcze zrobić? Do tego co bym chciała, moje rurki są za małe i za mało :) Chętnie poznam Wasze preferencję, bo ja mam już pustkę w głowie :)
Tyle na dziś, biorę się za kolejne prace, które są dla mnie małym wyzwaniem ;)

Pozdrawiam
M.

25 komentarzy:

  1. Osłonki są śliczne. Podoba mi się w nich wszystko i kolory i to że są na przemian i wykonanie i nawet ta folia. Super i już. A na oknie to prezentują się po prostu rewelacyjnie. Kocisko musi mieć wszystko na oku i już. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Co prawda folia ma głównie spełniać swoją funkcję niż "wyglądać", ale cieszę się że przy okazji jest ładna, a miałam troszkę z nią problemu :) O tak, kot zdecydowanie musi o wszystkim wiedzieć co się w domu dzieje :)

      Usuń
  2. Osłonki są superowe, ja mam koszyk czarny 9 z malowanych oczywiście:D).
    Osłonki z tymi małymi roślinkami- jak pękate jabłuszka- no miodzio. A miszczu drugiego planu w sumie już spory :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, co inne oczy, to chociaż nowe światło rzucą na prace i widzą w niej coś więcej - nie wpadłam na to że może jabłuszko przypominać :D

      Usuń
  3. Uwielbiam moc kolorów, chociaż taka czarno - biała klasyka tez do mnie przemawia. Mi kształt również skojarzył się z jabłuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, w takiej prawdziwej tęczy kolorów w naszej papierowej wiklinie, też jest urok :) Ja mam problem z jej uzbieraniem, więc selekcjonuje jakoś, a jak się trafiają takie unikaty to już trzeba naprawdę dobrze przemyśleć co zrobić ;) Ty też widzisz jabłko, może coś wym jest, teraz i ja to widzę + kwiatek który wygląda jak listek tego jabłka ;)

      Usuń
  4. Śliczne te baryłki. Kolorystyka tak uniwersalna, że wszędzie pasuje. A i te odwrócone kolory super wyglądają. I wiesz, nie znam się, ale jak patrze na wszystkie Twoje prace to dla mnie są idealne. A jeśli chodzi o pomysł na czarny kolor to ja chciałabym mieć pojemnik na kredki/długopisy. Według mnie oczywiście fajnie by wyglądał. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pochlebiasz mi, ale ja jako że siedzę w temacie to wiem że są ładniejsze, a że mam wysokie wymagania wobec siebie to tak wiecznie "narzekam" ;D O! O pojemniku na długopisy też myślałam - właśnie mi przypomniałaś :) Może go w końcu zrobię?

      Usuń
    2. O widzisz, to przypomniałam :) a zawsze się przyda, albo świecznik też by ciekawie wyglądał :)

      Usuń
  5. Pięknie wyszły i prawdę powiedziawszy, nawet gdy przeczytałam o różnicy to i tak tego nie widzę- dla mnie są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ta różnica jak dla mnie jest taka subtelna - ja jako twórca widzę, ale inni mogą mniej ;) Dzięki za komentarz ;)

      Usuń
  6. Tak, tak, jabłuszko! i przyznaję, że choć czarny kolor to nie moja bajka (w odwrotności do białego;)), to taki komplecik koszyczków obłędnie mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mimo Twoje niechęci do czarnego, przekonałam Cię do moich osłonek ;) To już druga osoba którą przekonałam do czegoś czego nie lubi - jestem dumna z siebie :D

      Usuń
  7. Cytat klasyka mi się dziś przypomniał: "Nikt nam nie wmówi, ze białe jest białe, a czarne jest czarne";-)" Do Twoich osłonek bardzo pasuje, mnie się oczywiście takie zestawienie bardzo podoba, ale to już wiesz, a z baryłkami tak Ci już jest, że lubią żyć swoim życiem;-)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, bez polityki mi tu :P :D Co do baryłek to trochę się bałam co Ty o nich napiszesz jako mistrzyni tego kształtu - łagodnie mnie potraktowałaś ;D

      Usuń
  8. Świetne osłonki, bardzo podoba mi się kształt i kolory. W fajnie, że są dwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś zawsze podwójnie robię prace w takiej fajnej kolorystyce, żeby była para :)

      Usuń
  9. Super! Coraz bardziej podoba mi się handmade plecione z papieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak się cieszę, że swoimi pracami przekonuje osoby które takiego rękodzieła nie lubiły :) To mój prywatny sukces :)

      Usuń
  10. Już sobie wyobrażam ile to pracy i jak palce bolą, ale muszę przyznać, że wyszły ślicznie!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe koszyczki nie potrzebują aż tak dużo pracy:) Wbrew pozorom największy problem miałam z folią :D Palce bolą gdy robię duże koszyki :) Dziękuję za uznanie :)

      Usuń
  11. Piękności zestawienie kolorystyczne :) Idealne - zresztą wiesz - i do tego świetne kwiatuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, takie połączenie kolorystyczne podoba się wielu osobom i d;atego odwraca uwagę od niedoskonałości :D

      Usuń
  12. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)